Bukefalos 28 år!

Drift stopp

C

Cronis

Nån mer än jag som fick värsta driftstoppet eller?

Nån som vet vad det beror på?
Hela buke bara dog, jag kom varken framåt eller bakåt.
Jag fick stänga ner fönstret och försöka komma till sidan, men "sidan kan inte visas" kom upp då. Efter måååånga minuters väntan.

detta uppkom omkring 20:45
men nu är buke, tillbaka.

Det berodde INTE på min uppkoppling då andra sidor fungerade utan anmärkning.
(jag har IE om ni undrar)
 
Sv: Drift stopp

Tur att det inte va ett lååångt drift stopp, nu handlade det om några minuter. Men snacka om att man är beroende... haha ;)
 
Sv: Drift stopp

Samma för mej också. Men jag trodde det var min dator det var fel på (den har krånglat med Internet då och då hur länge sopm helst nu :crazy: :mad: )
 
Sv: Drift stopp

Samma här, höll på till 21.00 för min del. Skönt att det funkar nu! :)

Mvh Cissi
 
Sv: Drift stopp

"bra" att det inte bara va jag som hade problem...
Då vet jag att det inte va fel med min dator
 
Sv: Drift stopp

Haukur skrev:
Ja fick d också, men jag har firefox!
Fast att en webbläsare helt plötsligt inte skulle vilja koppla upp sig mot webbsidor verkar lite konstigt. Antingen är servern/serverns uppkoppling tillfälligt nere, eller så är det ens egen uppkoppling som krånglar.
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 330
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 408
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp