Dum fråga (som vanligt)

Tora

Trådstartare
När/hur används den där knappen som det står "snabb svar" på. Någon som har lust att upplysa mig så att min själ kan få ro???
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Tora skrev:
När/hur används den där knappen som det står "snabb svar" på. Någon som har lust att upplysa mig så att min själ kan få ro???

Om jag trýcker på "citat-svar" står ditt inlägg i citatform. Om du knappar in "snabb-svar" så finns det bara ett spår av det ursprungliga inlägget längst upp till höger: om mna klickar på det ser man vad svaret svarar mot. Typ.
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Nu valde jag snabb-svarsknappen och ditt inlägg syns inte, om man inte väljer att klicka på ditt namn längs upp till höger på mitt inlägg. Klockrent va?
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Ah var det här tråden skulle vara. Var lite osäker på var jag skulle placera den. Viste inte ens att denna inriktningen fanns. Nu har man lärt sig ännu en av bukefalos många hemligheter.
 
Senast ändrad:
Sv: Dum fråga (som vanligt)

En till sån där bra fråga: Vad är det för skillnad i så fall på "snabb-svar" och "svara på detta". :confused: :confused: :confused:
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

tifo skrev:
Det finns inga dumma frågor, men uppenbarligen dumma svar...
:D

(Titta jag lär mig :D ). Jag tyckte dina svar och exempel var väldigt pedagogiska och upplysande. Tack så hemsk mycket!!!!!!
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Men det verkar vara likt "snabb-svar" men med den skilnaden att man kan använda redigeringsverktygen för att lägga in bilder och www-länkar.
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Ah där har vi skilnaden. Tack så mycket för all hjälp nu kan jag äntligen gå och lägga mig. Min själ har äntligen fått ro..............
 
Sv: Dum fråga (som vanligt)

Snabbsvar är jättebra om man har en slö internetuppkoppling eller bara ska plita ner några ord i ett svar. Man slipper öppna en ny sida, i stället skriver man längst ner på den befintliga sidan. Kan man dessutom "koderna" till alla smileys, och inte ska klistra in en länk eller bild så är den perfekt. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
847
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 398
Senast: Enya
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 194
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
232
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp