Dyon´s pullarträns

S

speedygirl

Finns det någon som har det eller funderar på att köpa det? Undrar om lädret är bra! Tänker mest då på det pullarträns som ligger runt 600:-.
 
Menar du detta?
eqlroxdelux.jpg

det har jag också funderat lite över :)
 
Ja det är det tränset! Tycker det är så himla fint. Hittade inte det i Göteborg när jag va där.
 
Det var problem med kvalitén på lädret, så Equality Line har nu låtit en annan leverantör sköta tillverkningen av GlenGordon Collection, första leveransen kommer i slutet av Juni.
De nya proverna ser jättefina ut.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
1 973
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp