Bukefalos 28 år!

Efterlysning

S

Shana

Jag skulle vilja efterlysa någon som vet nått om min foderhäst. Vilket forum ska jag skapa en tråd på då???
 
Sv: Efterlysning

*lånar knapp*

Annonserna hittar jag, men efterlysning -
var 17 hittar jag det??????

Hälsningar
Cinna
 
Sv: Efterlysning

Under rubriken tjänster, utbildning, annat. Där finns avdelningen hästar, stamtavlor efterlyses.
 
Sv: Efterlysning

vad gör man om ingen svara där.. finns det fler ställen man kan göra en efterlysning???
 
Sv: Efterlysning

Inte på det här forumet.

Tänk på att skriva tydligt i efterlysningen. Jag tillhör de som läser efterlysningarna nästan varje dag. Min specialitet är härstamningar. I många annonser står det typ bara att jag efterlyser ponnyn Nalle, men ingen bild, ålder, ras eller andra kännetecken. Det finns antagligen hundratals hästar och ponnyer med samma namn...
 
Sv: Efterlysning

jag vet inte hennes härsamning hon är från polen och jag har med bild, har även med namn på det två ägarna jag vet och att hon varit på en ridskola.. men inget napp, känns tråkigt hade varit så kul att få reda på mer...
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 335
Senast: fio
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: yamyam
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp