Bukefalos 28 år!

Elaggregat!

ylvaaskersund

Trådstartare
Varför fungerar ett elaggregat bättre om man använder flera jordspett, varför blir det mera kräm beroende på hur/vad det är för järn man trycker ner i jorden/´marken?
 
Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL
 
Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL

Tack!:idea: Du har räddat min dag, jag visste att det var ngt jag hade missat. ohms lag, jag borde ha kommit ihåg det

Tack:bump::bump::bump:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 556
Senast: Mia_R
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: Amk
·
Anläggning Jag har en bit skog på min mark som jag långsiktigt skulle vilja göra hage av, då jag har mer användning av hagmark än skogsmark. Är...
2
Svar
36
· Visningar
3 857
Anläggning Hej allvetande Buke! Erkänner min okunskap om batteri aggregat nu, har alltid bara haft nätdrivna aggregat :o Men vi har ett gammalt...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp