Bukefalos 28 år!

Elitloppet 2006

Sv: Elitloppet 2006

indyhope skrev:
Det är ju fusk! ;) :p

Ok då får det bli Gigant Neo (Om han startar där) el Giant Superman som får tipset av mig!:smirk: :cool: Fuska vill jag ju inte:angel:
 
Sv: Elitloppet 2006

indyhope skrev:
Ok, fram med bookmakertalangerna nu när det är nytt år! :D

Vem vinner Elitloppet 2006?

Jag håller på Joyau D'Urbain som jag tycker gör fina instatser hela tiden.

Visserligen kanske han inte kan vinna men en bland 3 bör han väl vara i båda loppen. :p


Jag håller på honom, tycker han är fin!
 
Sv: Elitloppet 2006

*knapplån*

Efter att har följt vinterträningen på Goop's hemsida börjar jag att vackla en aning.
Nu säger jag: Thai Tanic! :bump:
 
Sv: Elitloppet 2006

Stenklart! ORDER BY FAX:p :bump:

Sedan Conny och 3:a Kazire.....
 
Sv: Elitloppet 2006

*knapplån*

Då kan vi väl utesluta Jaggen ur elitloppssnacket?

Jag menar...förra året fick ju inte Mr Muscleman vara med, detta för att tränaren fällts för doping. Dock inte med Mr Muscleman.
Så att bjuda in Jaggen där både häst och tränare fällts, borde väl vara inkonsekvent av Solvalla, om det skulle ske?
 
Sv: Elitloppet 2006

Tycker att antingen världens bästa "black horse" Egon Lavec ska vinnam eller världens kanske bästa sto GIANT DIABLO.

Vore så ballt om GIANT vann!
 
Sv: Elitloppet 2006

Giant_Daigle skrev:
Tycker att antingen världens bästa "black horse" Egon Lavec ska vinnam eller världens kanske bästa sto GIANT DIABLO.

Vore så ballt om GIANT vann!


:bow: :bow: :bow: instämmer!
 
Sv: Elitloppet 2006

Gigant Neo, om den fina formen håller i sig!

Skulle vara kul att få se en riktigt fin amatörtränad häst med oxå!! Som till exempel Hot tub eller Max Flukt :d
 
Sv: Elitloppet 2006

Verkar ju tyvärr som om Storlopps-cirkusen i år blir lika tråkig som förra säsongens..

Gidde v.s Steinlager *gäsp*

Elitloppet tappar tyvärr mycket av sin mystik när samma hästar finns med som veckan efter startar i gulddiv. liksom..
Gidde revanch p Steinlager..Hultman har med nån som kan duga..Melander stångar sig och plockar återigen med en ovillig Scarlet..Nån amerikainköpt glänsare från Italien finns säkert med pga av dess svenska tränare..

Läste att Mr Muscleman var skadad och absolut inte kommer.
Fransmännen har ingenting att komma med..

Ingen rolig häst varken från Canada eller "Down Under" så nej, tyvärr..Det blir nog inte så kul i år heller.

Men visst hoppas man att någon "enkel" amatör-tränad häst kan komma och visa vart skåpet ska stå..fast det blir inte samma värde i det när "Svensk-gänget" anses som bäst i världen..

(inget illa ment..utan tvärtom en eloge till vår fina travsport i sverige som har lyckats så väl) men det ÄR roligare när det finns riktiga stjärnor som MoneyMaker..Varenne osv med.)
 
Sv: Elitloppet 2006

*Viftar med Svensk/Finsk flagga:smirk:

Order by Fax el Hot Shot Knick. Bästa prestationerna jag sett iår är av dom 2!
 
Sv: Elitloppet 2006

*knapplån*

Nu är ju inte Gidde aktuell längre...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Elitloppet och publikfest. Då vann hästen Horsy Dream, med kusken Eric Raffin, överlägset. Tiden 1:08.0 innebär att det blev ett nytt...
Svar
0
· Visningar
133
  • Artikel
Hästnyheter Bara två gånger under dessa 72 år har en häst som är tränad på Kalmartravet varit med i Elitloppet.
Svar
0
· Visningar
58
  • Artikel
Hästnyheter Han vet hur man vinner Elitloppet. Stjärntränaren Daniel Redén, 44, är redo för ett nytt travkapitel. Superduon Francesco Zet och Don...
Svar
0
· Visningar
71
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året fick han lämna återbud på grund av skada. 2024 kom franske Horsy Dream till Elitloppet och krossade motståndet på nytt...
Svar
0
· Visningar
66

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp