Bukefalos 28 år!

Elitloppet 2009!

Sv: Elitloppet 2009!

*KL*

Maratonfolket kommenterar hotellrumsbristen så här:

"Stockholm Marathons Ulf Saletti igen:
- Vi känner till det där om hotellrummen men har själva inte hört att exempelvis utländska gäster inte kan komma på grund av att de inte fått tag i något hotellrum. Men det är väl det som skiljer travet från vårt lopp. Löparna vet lång tid i förväg att de ska tävla medan travpubliken mera tar det på uppstuds några veckor innan."


Sicken jävla tomte! :D
 
Sv: Elitloppet 2009!

Precis, hoppas på fler bara hästar detta år så det blir en kamp av det iaf, förra året var det ju bara en häst på banan!
 
Sv: Elitloppet 2009!

Positionen var inte särskilt avgörande för Exploit Caf förra året? ;)

Nja, jag tror ändå att Meaulnes du Corta är bra nog att fälla samtliga, hur loppet än bli kört.. men jag kan ha fel, och det är ju alltid kul att spekulera! Man börjar bli jävligt sugen på sista söndagen i maj nu..

Nej, men läget, med dåligt spår hade haft klart sämre förutsättningar. Igor har bättre chans i år än EC förra året (innan spårlottningen) :D
 
Sv: Elitloppet 2009!

uppladdningen har börjat jag har igorfont till 600 gånger pengarna + några hästar till:bump:
 
Sv: Elitloppet 2009!

Nu ska det tydligen bli V75 även på Söndagen och det pratas om att det brukar vara för "favoritbetonat" men jag tycker att det ska vara V65 på Söndagen, det hör till liksom.. på Söndagen är det inte spelet som är det viktigaste, det är den vackra sporten.
 
Sv: Elitloppet 2009!

Nu ska det tydligen bli V75 även på Söndagen och det pratas om att det brukar vara för "favoritbetonat" men jag tycker att det ska vara V65 på Söndagen, det hör till liksom.. på Söndagen är det inte spelet som är det viktigaste, det är den vackra sporten.

Säg aldrig det till dom på ATG ;)
 
Sv: Elitloppet 2009!

Svanstedt vinner i år. Antingen med Global Glide (han har ställt honom i bra ordning till sista söndagen i maj även om inte Sverigedebuten var så bra) eller med Snazzy Hot Rod. :cool:
 
Sv: Elitloppet 2009!

Svanstedt vinner i år. Antingen med Global Glide (han har ställt honom i bra ordning till sista söndagen i maj även om inte Sverigedebuten var så bra) eller med Snazzy Hot Rod. :cool:

Ja de hoppas jag med det kanske kan få lite mera tyst på den där debatten om vissa konstiga föremål som enligt vissa skall ha förekommit i Svanens stall:cool:
 
Sv: Elitloppet 2009!

Då tror väll snarare folk att han kört med dubbla gresefösare :cool:

Usch tycker hela den debatten är så vriden,visst Svanstedt är ingen glader-gubbe,men grisfösare skulle han aldrig använda.
 
Sv: Elitloppet 2009!

Hajjemän det vet jag med,mycket trevlig och nästan lite blyg.:)
Tänkte mer hur han var-är i tv.
 
Sv: Elitloppet 2009!

Han e allt rolig på trav iaf :D var på Åby igår o prata lite med honom mellan värmningar och lopp riktigt kul gubbe:D.
 
Sv: Elitloppet 2009!

*kl*

Heeeeeelt rätt av Solvalla att inte flyga in några Franska hästar till Elitloppet.

Tycker du :( synd att vi inte får världens bästa fält bara då men att det kostar skjortan och ett par byxor (hela garderoben) och lite till med att få hit dom. Men det kan man ju alltid ta lite från chefernas löner:angel::rofl:
 
Sv: Elitloppet 2009!

*kl*

Heeeeeelt rätt av Solvalla att inte flyga in några Franska hästar till Elitloppet.

Håller med, vill de inte komma och tävla om 2,5 miljoner (eller vad det nu är) så behöver de inte. Det är ingen arrangör som betalar resan för svenska hästar som åker till Frankrike.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp