En dag som jag inte står ut

Vissa dagar är så jävla jävla jobbiga så en normal jobbig dag verkar som rena drömmen. Som idag är en sån dag som är SKIT jobbig och jag får panik av allt och detenda jag vill är att slippa. Detenda som är i mitt huvud är att jag önskar att jag var död och allt som jag saknar och ångrar.
Och ensam känslan är jätte mycket starkare motför som den oftast är och det blir ännu värre för att en personal är med mig exakt HELA tiden även när jag är på toa alltså HELATIDEN. Och jag fattar varför men det är ändå SKIT jobbigt.
Och jag har försökt hela dagen att bara göra nånting nästan vadsomhelst men det finns inget som funkar. Utan typ rita eller kors ord eller pussel allt sånt bara blir för jobbigt. Och vara med M känner jag mig bara mera hemsk av för jag känner mig dum mot han. Så detenda jag gör är att kolla på youtube som det ändå bara blir värre av också.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det har varit liiite mera okej i några dagar och SÅKLART så kan det inte vara det. Så idag blev det skit igen. SÅKLART. Och allt är...
Svar
12
· Visningar
778
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Ord
Dagbok Jag är så jävla tom och egentligen så är ju JAG redan borta. Den riktiga Emma finns inte och hon har inte funnits på LÄNGE. Detenda som...
2
Svar
36
· Visningar
1 992
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag fattar inte hur jag ska orka dethär och hur jag ska kunna och bara orka ett helt jävla liv. Som nu så har det hänt en sak som KAN...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Motacilla
·
L
  • Artikel
Dagbok Påsken är den värsta jävla hög tiden kch den värsta jävla dagen som finns. Jag HATAR påsken och vi ska egentligen ha påsk middag ikväll...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp