Bukefalos 28 år!

En enda maträtt

kamomillo

Trådstartare
Resten av livet...
Alltså, om du skulle välja en maträtt som du ska äta resten av livet, vilken skulle det vara?
Bara en!

Jag skulle lätt välja lasagne!

* Jenny*
 
Oj svårt, lasagne är ju jättegott, spagetthi med köttfärssås kan jag också äta ofta och mycket utan att tröttna.
 
Arroz a la cubana :heart. Kan äta det hur ofta som helst utan att tröttna.
 
Resten av livet...
Alltså, om du skulle välja en maträtt som du ska äta resten av livet, vilken skulle det vara?
Bara en!

Jag skulle lätt välja lasagne!

* Jenny*

Hamburgare! :o:D Man kan göra så otroligt många olika sorter, med kött, kyckling, fisk, halloumi, bönor, svamp, med olika sorters bröd, röror och tillbehör. Skulle definitivt tröttna men det går ändå att variera mer än många andra rätter :)
 
Kokt potatis med köttbullar, broccoli, brunsås och lingonsylt. Inlagd gurka och tomat till också.
 
Det måste vara nåt där hummus och baba ganoush ingår, men vet inte nån maträtt? Vill ju gärna ha nåt till :D.

Annars säger jag pasta och pastasås, och varierar ingredienserna :p.
 

Liknande trådar

Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
409
Kropp & Själ Med idrottsaktiviteter varje vardagkväll blir matlagningen lidande. Jag har därför börjat göra storkok och frysa in portionsvis så att...
2
Svar
27
· Visningar
2 139
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
171
Mat När jag var barn åt jag en maträtt flera gånger hos en kompis som jag minns att jag tyckte var suveränt gott. Det var några slags...
Svar
14
· Visningar
1 384
Senast: Eli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp