Bukefalos 28 år!

En fråga om otrohet

Det tror jag alldeles säkert har hänt! och jag har lika mycket nolltollerans nör det gäller otrohet på andra håller ska du veta. Men nu är RIMLIGTVIS kanske inte dem jag är tillsammans med så intresserade av andra män så därav kommentaren.

Vad svarar du egentligen på, för det kan rimligen inte vara mitt inlägg i det du citerade.

Du får ha vilken åsikt du vill, men det är oerhört kränkande och arrogant att gå ut med att alla ska sluta upp och hålla med i din åsikt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 222
Senast: Anders
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 894
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 294
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 912
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp