Bukefalos 28 år!

En hingst undran.

M

miss black

Jag undrar om en hingst som heter Carroll House? Finns det någon som har någon avkomma efter honom, han finns på Ireland jag vet att han har gjort bra ifrån sig, men är det någon som vet hur hans avkommor blivit eller hört något? Jag har hört att han är en sprinter stämmer det? Tackar för all hjälp och info.
 
Sv: En hingst undran.

hej jag vet ett sto som är e. carrol house. (cool carroll) hon är helt underbar! stor och fin mörkt rödbrun utan tecken, steepel häst i england. hade henne som passhäst i ett år. kunde göra allt med henne även ut och rida barbacka i alla gångarter när hon var i toppkondis! trevlig positiv och supergo! även träffat 2 valacker e carroll house som oxå var jättetrevliga dock stora ca 170 och mkt ädla dvs långa ben, kort kropp och naturligt hårt uppdragna.
 
Sv: En hingst undran.

Jag pratade med ägarna till hingsten, eftersom att det värkar som att han är ganska okänd, och de sa att det är en mycket trevlig hingst som lämnar mycket trevliga avkommor. Sedan har han ju vunnit både G1-G3 .Tack för info. Här är hans sida. http://www.garryrichard.com/carrollhse.htm
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 077
Senast: Wille
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 213
Senast: 95johsv
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp