Bukefalos 28 år!

En ORDENTLIG hyllningstråd

antiloop8

Trådstartare
När jag den senaste tiden gått in på Buke o kollat så har det knappast varit med någon glädje många gånger :(

Man loggar in i hopp om att få läsa något kul, intressant, sorglig, ja blandade känslor. Men tyvärr har jag fått en stor dos av negativa bråk när jag har loggat in.

Mycket avstängningar o pajkastningar hit och dit.

Men en sak som jag funderar på många gånger är: Hur i h-vete orkar moderatorerna med allt skit som de egentligen får pyssla med på sin fritid?? :o :(

Även dom ska väl någon gång kunna få unna sig en kväll och bara "umgås" med oss andra användare. Men som läget är nu måste det varit omöjligt :crazy:

Hur Gunnar orkar, det är för mig helt obegripligt. Hade Buke varit mitt så hade inte Buke funnits längre. Jag hade plockat bort sidan i ren trötthet tror jag.

Så till alla moderatorer och framförallt till Gunnar!
TACK TACK TACK!!
Ni är bara bäst, ingen nämnd ingen glömd.

:bow: :bow: :bow:
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Jag instämmer!
De gånger jag fått inlägg borttagna har det varit av legitima skäl och även om jag skulle haft tyckt att det varit onödigt så skulle det faktiskt inte falla mig in att gnälla.
Tycker att våra moderatorer gör ett väldigt bra jobb och som jag sagt förut, att Gunnar bara giter ha detta forum igång med allt spott och spe det delas ut, är lite utav ett mysterium för mig.
Tack
happy023.gif
Tack!
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Kan inte annat än instämma helt och fullt!
En STOR :bow: till Gunnar och hans moderatorer!
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Och då få en tacke då, eftersom även jag (moderator) inkluderas. :) :bow:
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

:bow: :bow: :bow: :bow:

Instämmer, Gunnar & alla moderatorer gör ett jätte jobb med Buke. All heder åt er!

f020.gif
f020.gif
f020.gif
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Satt just å funderade på detta då denna tråd dök upp!
Kan inte göra annat än att instämma till fullo, ni gör ett grymt bra jobb!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

/A
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Jag har tackat i andra trådar förut och även direkt till någon moderator men jag gör det gärna igen.

Tack för Buke :bow:
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Skickar ett stort fång Cyber-rosor till alla moderatorer och en ännu större bukett till Gunnar :)

TACK för strålande jobb och tålamod :bow:
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

:bow: Håller med! :bow:

Jag tycker att vi ska vara glada för att Bukefalos finns och sköts.
Och när det blir bråk är jag glad att Gunnar orkar ta tag i det.

Tack! :love:
 
Sv: En ORDENTLIG hyllningstråd

Tack Gunnar och moderatorerna! Och tack alla användare som beter sig trevligt!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 162
Senast: cirkus
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 858
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 590
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ I oktober 2012 så fick jag som några kanske minns en akut stressreaktion på jobbet. Jag sattes i en taxi hem och sjukskrevs sedan av...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp