En till schabrak-efterlysning

skiesabove

Trådstartare
Fick ett schabrak i present, och jag är jätteimponerad av storleken (stor!). Det är "allround-mot-dressyr", osäker på om det är ett jättestort allround eller ett dressyr med svängd framkant. Oavsett, det passar utmärkt till min allround-mot-dressyr sadel och är stort nog för att se riktigt bra ut på min storpålle. Så jag hade gärna haft fler (och i lite andra material helst, inte så förtjust i det glansiga). Jag har provat googla, men hittade inget liknande.

Jag har ingen bild just nu, ska försöka komma ihåg att fota ikväll, men någon kanske kan börja gissa från min beskrivning?

Stort som sagt.
Glansigt "satin". Stora diagonala rutor.
Mörkt orange, med en mörkblå "dash" över hörnet, där det finns ett litet brodyr. Om jag tyder det rätt står det "R S" ovanpå lite krumelurer. Men det verkar inte vara ett Mias RS.
Grå våffelbomull på insidan.
Känns som ett schabrak i 3-500krs klassen?

Någon som vet :)?
 
Sv: En till schabrak-efterlysning

Nej, sitter på jobbet just nu och gav upp mina google-försök. Jag ritar en fin kopia i paint istället :D! Blev lite osäker på om det är diagonalränder eller rutor, men den här blev med ränder.

b90122.png
 
Sv: En till schabrak-efterlysning

Låter rimligt, men jag hittar inte alls något vettigt på google på det märket. Har du någon länk till en återförsäljare?
 
Sv: En till schabrak-efterlysning

kl på mig själv.

Jag har pratat med hon jag fick det av nu, och har jag otur är det något okänt märke och ett restparti. Hon köpte det från en webshop som sålde ut inför nerläggning...
 
Sv: En till schabrak-efterlysning

Rider-sport gissar jag på :) de hade ett liknande innan de stängde ner. Öppnar upp igen 1 mars :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp