Bukefalos 28 år!

En tråd om får.

Lilljessicah

Trådstartare
Jag vill veta allt man behöver veta för att bli en bra förstagångsägare av 4st får.
Vad behöver jag veta?, och vad behöver jag för att fåren ska få det så bra som möjligt?
Jag vill veta allt om skötsel,utfodring,stängsel,markyta,fårhus osv.
 
Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan
 
Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Aa tack för svar. Boken skall inhandlas. :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
520
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
359
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
967
Senast: starcraft
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
319
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp