Bukefalos 28 år!

En tråd om får.

Lilljessicah

Trådstartare
Jag vill veta allt man behöver veta för att bli en bra förstagångsägare av 4st får.
Vad behöver jag veta?, och vad behöver jag för att fåren ska få det så bra som möjligt?
Jag vill veta allt om skötsel,utfodring,stängsel,markyta,fårhus osv.
 
Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan
 
Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Aa tack för svar. Boken skall inhandlas. :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 958
Senast: Sel
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 373
Senast: Lickety
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 184
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp