Engelsk bulldog?

Uppdaterar och tanten är ”still going strong”. ❤️
Hon är nu 12 år och 3 månader, och i fredags hade hon bott hos oss i 8 år. Hon har fått lindrig artros i en armbågsled (som vi oftast inte märker av), vi har fått dragit ut några tänder, samt att hon är så gott som stendöv. Annars så är det full fart på henne när vi är ute, inne sover hon mest nu för tiden, men gör något tok-ryck då och då. Jag inser dock att våran tid snart är slut, även om det inte är något nu nu som är, men hon är gammal. Riktigt gammal för att vara den ras hon är. Jag vet inte hur vi ska klara oss utan henne sen, jag kan inte ens tänka tanken utan att bli sjuk. Varje dag är en bonus.
Älskade vän! ❤️
 

Bifogade filer

  • IMG_3892.jpeg
    IMG_3892.jpeg
    256,7 KB · Visningar: 146
Senast ändrad:
Uppdaterar och tanten är ”still going strong”. ❤️
Hon är nu 12 år och 3 månader, och i fredags hade hon bott hos oss i 8 år. Hon har fått lindrig artros i en armbågsled (som vi oftast inte märker av), vi har fått dragit ut några tänder, samt att hon är så gott som stendöv. Annars så är det full fart på henne när vi är ute, inne sover hon mest nu för tiden, men gör något tok-ryck då och då. Jag inser dock att våran tid snart är slut, även om det inte är något nu nu som är, men hon är gammal. Riktigt gammal för att vara den ras hon är. Jag vet inte hur vi ska klara oss utan henne sen, jag kan inte ens tänka tanken utan att bli sjuk. Varje dag är en bonus.
Älskade vän! ❤️
Härligt att det var ett bra individ du fick överta 🥰
 
Som hon njuter av att det äntligen kom lite sol och värme! ❤️ Vi hr längtat så himla mycket, och jag har hållit tummarna att hon iallafall får vara med en vår och sommar till då hon älskar att sitta på trappen ute på gården och sola.
 

Bifogade filer

  • CE72D854-E03E-4AA3-A640-1900BDA0EFCC.jpeg
    CE72D854-E03E-4AA3-A640-1900BDA0EFCC.jpeg
    226,9 KB · Visningar: 60

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 578
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Vi fick ju ta bort våran gammelman i Måndags och saknaden är stor. :cry: Det var 50% boxer i honom,så maken är lite inne på renrasig...
2
Svar
26
· Visningar
3 514
Senast: glittra
·
Övr. Hund Snabbt förklarat så bor min förre hund hos en släkting då omständigheterna i mitt liv inte gick att kombinera med hans behov. Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
2 178
Senast: KisseNova
·
M
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger, varför blir man det? Rider en häst som står i ett större stall och det är inte helt ovanligt att hästägare...
Svar
11
· Visningar
1 718
Senast: Soraya II
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp