Bukefalos 28 år!

Equpie Oracle - likvärdig sadel i lägre prisklass, finns det?

lulski

Trådstartare
Har en häst med lite klurigt sadelläge som jag behöver en sadel till. Var för ett par veckor sedan hos en sadelutprovare och av de sadlar som hon hade i sitt sortiment var det endast en Equipe Oracle med singelkåpa som passade. Eftersom jag för tillfället är student så ligger den sadeln lite för högt i pris för mig, både som ny och begagnad, dessutom har hästen vilat sedan i september och är både tjock och otränad så jag tippar ju på att en sadel som passar nu inte kommer passa om ett halvår. Jag ska försöka ta mig till några andra sadelutprovare med annat sortiment snart men tills dess undrar jag om det är någon som vet något märke/modell av sadel som är likvärdig med Equpie Oracle i passform men som är lite billigare?

/Lulski - som spelar på lotto och hoppas på vinst så jag kan köpa en Oracle :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hade sadelutprovaren ute i förra veckan. Som jag befarat var min sadel inte så bra för hästen o den går inte att ändra på. Hade fram...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Centaur
·
Hoppning Har nu tagit ett gäng bilder på min unghäst (blir 3 år den 19 april) och förhoppningsvis kan man se ngt på dem :crazy: Har för...
Svar
12
· Visningar
1 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp