Erfarenheter ang urinsten o urionvägsinfektion??

Sv: Erfarenheter ang urinsten o urionvägsinfektion??

Ja det var ett generellt kostråd för alla katter! Inte i anslutning till fodret?? ska jag alltså inte ha vatten brevid maten eller vad menar du?? Prövade att blöta torrfodret o den andra katten bara slukade det o tyckte det var jättebra, men det är ju han som älskar vatten överhuvudtaget!! Den andre vill hellre ha mjukmat nu en Mjau torrfoder så då får han det, är rädd att han inte får i sig tillräckligt med vätska!!
 
Sv: Erfarenheter ang urinsten o urionvägsinfektion??

Många katter dricker bättre om vattnet står på en annan plats än vid maten så det är därför det kan vara ett bra trick att flytta på vattenskålen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 214
Senast: Nominous
·
Katthälsa Veterinären ska kontaktas i morgon (min vet har lördagsöppet :). Tänkte mest få råd i kväll....eller tankar. Min vildkatthona jag...
Svar
9
· Visningar
2 220
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Veterinärtid är bokad, igen, men nu frågar jag även er.. kanske att nån kan ha nån aning om något. Det gäller min mors hund. Hunden...
Svar
1
· Visningar
822
Övr. Katt Izze är nu inne på sin 3:e antibiotikabehandling mot detta otyg! Försöker ta det hela lite "kort" Fick det bekräftat just före...
Svar
5
· Visningar
5 824
Senast: plymen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp