Eurovision song contest 2023, FINALEN

Ganska väntat att det blir här i Malmö :)
Jag har kollat mitt schema och kan konstatera att jag är ledig semifinal ett och två men jobbar natt vid finalen :meh: Får väl fundera lite på om jag ska söka semester eller bara nöja mig med att sitta här på jobbet.
 
Ganska väntat att det blir här i Malmö :)
Jag har kollat mitt schema och kan konstatera att jag är ledig semifinal ett och två men jobbar natt vid finalen :meh: Får väl fundera lite på om jag ska söka semester eller bara nöja mig med att sitta här på jobbet.

Ja, det fanns ju inte riktigt nåt annat alternativ även om jag tycker att det hade varit roligt om det varit i Friends. Den är så maffig! Å andra sidan blir det förmodligen bättre stämning Malmö Arena som är mindre.
 
Jag funderar på var jag ska ta vägen så jag kan hyra ut mitt hus den helgen :D
Jag funderar på var jag ska ta vägen så jag kan hyra ut mitt hus den helgen :D
Det var det första jag skrev till mina föräldrar när jag läste det, "nu kan ni tjäna storkovan på att hyra ut huset!" ;)

Fast det kanske blir så att jag tar med mig ett par kompisar härifrån UK och flyttar in istället, så kan vi gå och se finalen knappt 2 km hemifrån :D Har dock noll koll på hur pass svårt - eller dyrt - det blir att få biljetter...
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 306
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 343
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp