Bukefalos 28 år!

Eurovision song contest 2023, FINALEN

Jag tänkte också på varför det låter som om några av artisterna har fått singback på sitt nummer, medan det är väldigt tydligt att andra sjunger själva. Det är rätt stor skillnad i ljudkvaliteten på de olika sångerna.
 
I väntan på lite mer action, vem tror ni vinner årets "You're a vision" Award? Numera tydligen "most remarkable outfit" i stället för tidigare Barbara Dex-award som mer direkt riktade in sig på värsta/mest anskrämliga outfit. Nog borde väl Kroatien ligga hyggligt till här i år? Ev. i konkurrens med Tyskland (vars snabbrepris var anledningen att jag började fundera på saken).

Sorry! Jag glömde ju en mkt stark utmanare - den stackars irländaren i semifinalen.
 
Tror vi kommer behöva måååånga tolvor av jurygrupperna, för jag tror inte supporten från tittarna kommer rå på Finlands röster i sig självt.
 
Hann just tänka att det var väldigt konstigt att det var ljust i Stockholm när Sverige levererade sina poäng, sen insåg jag att det var en green screen. Fortfarande lite märkligt dock!
 
Tur Youtube finns! Lyssnade ikapp på de jag gillade snabbversionen av. Gillar Serbien, Moldavien, Norge och Tyskland massor!! Vill inte välja mellan dem. Även Slovenien funkade men Kroatien var lite väl urspårat för mig 😅

Hann höra Cornelia också och älskar hennes röst 😍
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 526
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 528
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp