Bukefalos 28 år!

Ex on the beach

Gammeln

Trådstartare
Börjar 6/4. Missa inte det. Det är en drös singlar som träffas på den den karibiska Anguilla för att flirta och "ha kul". Sedan dyker deras ex upp och det blir intriger och en massa sambo som. Kan bli kule att se :D
 
Jag blir förbannad rent ut sagt.
Varför ska vi överrösas av så fullkomligt ointelligenta skitprogram för att några andra idioter ska få sina fem minuter i rampljuset och gratis semestrar.
usch säger jag.

Inte en chans i universum att jag skulle titta
 
Börjar 6/4. Missa inte det. Det är en drös singlar som träffas på den den karibiska Anguilla för att flirta och "ha kul". Sedan dyker deras ex upp och det blir intriger och en massa sambo som. Kan bli kule att se :D

Ytterligare ett program i kategorin "FörnedringsTV"
 
Kommer inte se en sekund av det programmet, tilltalar mig inte alls... Minns ett liknande program som gick förut. Ett eller om det var två par flyttade in på ett hotell där sen en i varje pars ex dök upp sen skulle hen dejta både den nya och exet under programmet och i slutet välja om hen ville gå tillbaka till exet eller behålla den nya... :yuck::down:
 
Det jag undrar är om det verkligen blir så kul när exen dyker upp. Jag menar vem bryr sig om ex. Det vore väl intressantare om det var män/kvinnor som var sambo som fanns på ön och knullade runt med varandra. Sedan skulle sambon till dom som var på ön dyka upp och avslöja dom som otrogna. Då kan jag tänka mig att det skulle bli kul att se. Men när ex dyker upp........njeä blir nog bara nån kommentar som blir rolig men inte så mycket mer
 
Fast hur tänkte de där ?

Säg att det är 10 tejejer och 10 killar... Lagom att de börjar tröttna på varann dyker det upp 20 ex dvs 10 NYA killar och 10 NYA tjejer... Som sagt skiter väl i om mitt ex va 1 av 10 NYA killar ;) Eller nja i mitt fall hade jag lätt kunnat ha kul med exet igen på "stranden" med ;) Så hade lätt haft kul oavsett ;)
 
Det jag undrar är om det verkligen blir så kul när exen dyker upp. Jag menar vem bryr sig om ex. Det vore väl intressantare om det var män/kvinnor som var sambo som fanns på ön och knullade runt med varandra. Sedan skulle sambon till dom som var på ön dyka upp och avslöja dom som otrogna. Då kan jag tänka mig att det skulle bli kul att se. Men när ex dyker upp........njeä blir nog bara nån kommentar som blir rolig men inte så mycket mer
Den programidén har väl också körts?

/Lady_S
 

Liknande trådar

Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 808
Senast: Keb71
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 948
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
77 126
Senast: Klara
·
Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 390
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp