Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha en tapir ju! :love:

kl
Denna är INTE min, och det är ju ingen bild heller :o men jag tyckte den var för rolig för att inte dela med mig av:

tumblr_md2dv7Y8RN1qe2thio1_400.gif


...frambenen som spretar medans den backar och sen lyckas den sparka sig själv i ansiktet när den trillar omkull :rofl:
Stackars liten :') Inte lätt med balansen när man är bebis :love:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kanske inte platsar riktigt, men .. nån form av inlägg i hästkött-skandalen kanske?
Det är dottern på ett år och åtta månader som bjuder....

image_5145622fddf2b3539184e8c9.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

:rofl: Kände en gammal fjorddam som en dag satt ner i hagen helt lugnt och filosoferade. Trodde hon blivit förlamad när hon studen efter fick syn på lite gräs och drog sig fram med frambenen.. Men det hade hon inte. Det var bara latheten som talade. :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Vilken liten sötnos! Inte lätt med långa ben.

Min nisse kanske inte ser jättekul ut - men nog ser det ut som han har kul? Vet inte hur ofta han gör sådant här när jag har kamerna i närheten....Det finns många bilder från många olika tillfällen... Hans bästa sida?


DSC_0023crop-1.jpg


DSC_0021crop.jpg


DSC_0024crop.jpg


DSC_0025crop.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*kl*

"Jag har aldrig sagt att jag är en hopphäst... men över kommer jag alltid!"
:banana:

046_zps829ebc19.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

6600_160392354912_4772610_n.jpg

hittade en bild på min gamla ponny ^_^ väldigt söt och brukade aldrig ha några miner för sig, så detta är enda "roliga" bilden jag har på min sötpolle

ser lite väl morgontrött ut
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

När hästen beteer sig underligt och man frågar sig själv vart den stoppade huvudet i morse och sedan inser att det nog ligger kvar där.... :rofl:

WP_001241_zps97c2b1ba.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

2e2flh0.jpg

skrattade ihjäl oss då min mamma tog denna bild!

2m7gn53.jpg

"hey girl, wanna come over to my house?"

241nm9j.jpg

alien
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Det här är min fd medryttarhäst när han skulle lära sig det där med hoppning :laugh:. Framdelen kom över, men sen tog det stopp, haha.

2532030-unghestehop-med-chaval-og-paragraff
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
983
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 388
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 361
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 895
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp