Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

urrmiugdvtmro


Vad gör man inte för några höstrån??:eek:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kan ju dela med mig av en bild. Kanske inte så jättekul, men ändå.
hehhee_51670bd69606ee6d9f4ea6db.jpg

Kusen bestämde sig för att mammor med kameror kan äta upp en. Och detta är en ridskolehäst...
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha, ser ut att bli en fin avsittning!! :D

kl

fortsätter på samma spår! Vattenmattan var tydligen LIVSFARLIG!!
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha, den sista posen var verkligen inget för nybörjare, mega-avancerad avsittningsteknik må jag säga :rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

+ Fjellheim

Haha, man måste ju visa upp sin, ehm, smidighet ;D Har en förmåga att lyckas på fötterna först i backen, har blivit så iaf 10 av de 15 senaste avfallningarna! :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Haha, sista bilden ser ut lite som kombination mellan avancerad yoga och spjutkastning :D

BarboraSpotakova.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Jag gillar hur man ser hur hästens uppmärksammar kameran mer och mer för varje bild :D Och dessutom ser ut som han bara vill stanna för att få en bra bild ;)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha!:D

Det där måste ju vara ett sånt där Svenskt Trekvartsblod! Jag har hört att dom är särdeles lätta i framdelen och att sikten är bättre än från andra raser.

WP_001241_zps97c2b1ba.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kan tillägga att när vi red andra varvet runt banan gick vi med en annan häst. Både min och den andra hästen galoppar glatt och kollar in i kameran :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

+ Flixon

Hahha, nä ser inte så bekvämt ut men fick inga som hellst men av det, inte ens gräsfläckar på byxorna ;)


kl

Kom på att jag har ett par snygga bilder till :D



 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha!:D
Jag trodde för ett ögonblick att du skulle sitta kvar på hästen i vattnet:p
Sista bilden är ju bara för rolig:rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Haha! Sista hoppbilden ser ju nästan ut som när en kattunge blir upplyft i nackskinnet ! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
983
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 389
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 361
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp