Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Jag har flera saker på jobbet som jag anser är åt helvete, men där vårt huvudskyddsombud (Kommunal) inte tar i med hårdhandskarna. Nu ger jag upp och vill hoppa över honom för att se om nått kan hända. Men var vänder jag mig då?
 
Du vänder dig högre upp i Kommunal och kontaktar som ptr säger det Regionala Skyddsombudet..... Sedan måste ni på företaget också se till att välja nya ombud om de inte driver era frågor.....
 
Du vänder dig högre upp i Kommunal och kontaktar som ptr säger det Regionala Skyddsombudet..... Sedan måste ni på företaget också se till att välja nya ombud om de inte driver era frågor.....

Har du nått namn? Hittar inget på hemsidan.
Intresset för att jobba fackligt hos oss är skralt, svårt att rösta in nån annan när ingen vill.
 
Har du nått namn? Hittar inget på hemsidan.
Intresset för att jobba fackligt hos oss är skralt, svårt att rösta in nån annan när ingen vill.
Nej har inga namn. det är så länge sedan jag var aktiv hos Kommunal (unionen numera för mig som tjänsteman) men om du ringer Kommunal Mitt:s växel och förklarar ditt ärende så kan nog de koppla dig vidare.....
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 895
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Jag läser om Blocketpaket med köpskydd och det känns ju tryggt, men är det det? Finns det nått kryphål som sätter mig som köpare på...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: MissFideli
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 971
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp