Bukefalos 28 år!

Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

KL

Ja, vad ska man säga? Makalös prestation och nagelbitarspänning! De är väl värda silvret, både hon och hästen. Och tack fio för förklaringen, då förstår jag bättre hur det blivit som det är.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Och på expressens web kommer medaljen en bra bit ner, efter Allsång på Skansen. Ska man skratta eller gråta...
 
Sv: Fälttävlan på TV

Tidningarnas hemsidor är programmerade så att det som är mest klickat på hamnar högst...
 
Sv: Fälttävlan på TV

Fast så kan det väl inte bara vara, expressen har ju alltid en feeder som ligger högst? Hur som helst vore det intressant att se löpsedlarna idag, själv bor jag för långt ut i skogen för att se någon idag. Inte för att det spelar någon jätteroll direkt, prestationen är ju densamma ändå.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Tycker sporten och Saras insats har fått rejält med uppmärksamhet i både tidningar och annan media. Jättekul och härligt att fälttävlan fått en plats på kartan nu också!
 
Sv: Fälttävlan på TV

Tycker sporten och Saras insats har fått rejält med uppmärksamhet i både tidningar och annan media. Jättekul och härligt att fälttävlan fått en plats på kartan nu också!

Kan inte annat än hålla med..Har inte varit med om att ridsport har fått synas och vara med så mycket som nu. Direkt efter målgång i hoppningen så fanns både Sara och Wega på bild, längst upp på minst 2 stora nyhetssidor..

Killen hade t o m lyssnat på radion på jobbet..och hade faktiskt varit mer uppdaterad än jag som lyckades blanda ihop tiderna för sädningen på tv :D

Tycker vi borde överrösa dem med tackmail nu i stället ;)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag skickade ett tackmail direkt när jag såg att tablåerna hade ändrats (eftersom jag hade skickat ett argt mail innan) och fick faktiskt svar tillbaka också :)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Vart skickade du tackmailet (skulle gärna skicka ett själv!) och du vill inte skriva vad svaret blev? :laugh: (förstår om du inte vill, dock! Nyfikenheten tar över.)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Oj! Började kolla precis och det var ingen vidare ridning man fick se av han i grönt som åkte av. :o
Hur långt har de kommit i startfältet?
 

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 049
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp