Färg på utrustning till skimmel?

Sv: Färg på utrustning till skimmel?

Tiger!!
Du måste då få något av mig. Jag har både vinröda och lila fleccelindor som bara ligger!!
Dessa måste din fina nya skimmeltjej få :D
 
Sv: Färg på utrustning till skimmel?

Remmis!
Nej, men åhhh!!!
Hur kan du ha sånt bara liggandes? Haha...jag tvingade ju på de färgerna även på Achilles... *skratt*
Tar jättegärna emot det.
Ska du till Globen i helgen?
 
Sv: Färg på utrustning till skimmel?

HUR JAG KAN HA DESSA FINA FLEECELINDOR BARA LIGGANDES....HMMM JO DEN DÄR FUXEN JAG HAR DU VET...
PASSAR INTE SÅ BRA I DE FÄRGERNA :angel:
DE VINRÖDA ÄR LITE SLITNA FRÅN HÖÖKS.
DE LILA ÄR FRÅN SHARPMAN, MKT FINA.

BLIR PERFA PÅ DEN LILLA VITA!

GLOBEN I MORGON!
DU DÅ?
 
Sv: Färg på utrustning till skimmel?

Haha, jag förstår ditt problem...haha...
Ja, jag ska till Globen imorgon och se clinicen och sen på söndag för att shoppa... :)
 
Sv: Färg på utrustning till skimmel?

KL
Jag tycker att de flesta färger är snyggt på skimlar mina favoriter är nog vinröd, grå, och blå jag tycker faktiskt att det är snyggt med beige/vitt på en skimmel också. Jag föredrar brunt läder men svart är också fint
bild3.jpg


IMG_3428.jpg


IMG_5010.jpg


IMG_5356.jpg


img_5289_103306527.jpg
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 431
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Liten
·
Gnägg Ja, vilken färg har ni på eran utrustning? Har eran häst någon speciell "färg"? :) Jag som TS får väl börja Häst: Skimmel, drar åt det...
Svar
19
· Visningar
4 119
Senast: Hemi
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp