Färger på prisrosetter??

H

Hammond

Vilka färger är det på prisrosetterna i Sverige och i Norge.

Flytta tråden om den ligger fel men tag ej bort den, fann ingen annan tråd om detta.


Malin
 
Sv: Färger på prisrosetter??

sverige:
1:a blå/gul
2:a blå
3:a gul
4:a röd
5:a grön
6:a o neråt + CR: vit

Norge vet jag inte, men ettan är troligen blå/vit/röd
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Tillägg till Sveriges rosetter
CR: blå/vit
Unghäst: vit/lila
Ungponny: blå/röd
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Men reglarna nu får du starta av b även ponny som ej är ungponny, är det vanlig cr roster du får eller vad får du då?
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Jag hade aldrig några ponnyår då jag gick direkt till junior på storhäst. Och har inte sett ngn vuxen storhäst hoppa avd B och klara det.. Men jag skulle tro att dom får unghäst/ungponny-rosetter om dom blir placerade.
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Norge:
1. Rød/hvit/blå
2. Rød
3. Blå
4. Grønn
5, 6 osv. Gul
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Vilka färger är det på prisrosetterna i Sverige och i Norge.

Flytta tråden om den ligger fel men tag ej bort den, fann ingen annan tråd om detta.


Malin

Ska inte denna vara under tävling?????
 
Sv: Färger på prisrosetter??

Om jag inte helt missminner mig ska avd B antingen ha blå/gul rosett eller en som är specifik för unghäst, dvs inte vanligt CR rosett
 

Liknande trådar

Tävling vilken färg är det på prisrosetterna på en clear round? är det fof blå/vit eller har de ändrat för såg någon som sa det:confused:
Svar
1
· Visningar
1 263
Senast: Marty
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 964
Senast: Fiorano
·
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 476
Senast: _Zacke_
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 787
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp