Får jag lov att presentera...

MissFideli

Trådstartare
... min nya kissekatt :laugh:

S*Palace&Main's Sparkle-icious heter hon, och är en blåspotted brittflicka. Jag äger bara framdelen, bakdelen ägs av uppfödaren tills hon fått en kull.

Nu
DSC04849.jpg


Hon har bott hos mig i sen i måndags, men jag ville kolla Yogas reaktion innan jag visade nått. Nu har dom kommit så långt så jag är 99% säker på att hon blir kvar :D
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Åh vilken underbart söt liten kattfröken :love:
Hoppas att ni ska trivas tillsammans allihopa.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Jag behöver hjälp med namn på henne. Kort, mjukt och behöver inte relatera till hennes riktiga namn. Och helst ovanligt.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Haha, nääää. Då kommer ju båda när jag ropar på dom. Och Pilates är ju lite långt :p
 
Sv: Får jag lov att presentera...

En riktig sötnos.

Du kan ju kalla henne Issi, kort och med s i som katter ibland lyssnar på. :D
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Söt-nöt :love:

Paxi säger att han gärna träffar henne, hon har nääästan rätt färg ;)
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Jag har inget förslag på namn men vad kul att du har fått hem en nying!
 
Sv: Får jag lov att presentera...

:rofl: När hon löper sen kommer hon säkert tycka att det där nästan inte spelar roll :p
Visst är hon söt! Första gången jag köper en katt enbart på uppfödarens åsikter.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Tack :) Ja, det var inte riktigt tanken. Men Yoga verkade så ensam, så jag tänkte att jag måste testa.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Åh vad kul, grattis till nytillskottet! Härligt att höra att det går så bra med Yoga. :) Och fruktansvärt söt förstås! :love: Namnförslag, kanske Yin skulle passa? Eller Ylle, fast det uttalas ju inte likadant förstås. :)

/Erica
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Vilken fin fröken! :love:
Härligt för Yoga att få en kattkompis det verkar fungera med också. Angående namn så tyckte jag Issi lät bra.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Eftersom andra föreslår Issi så föreslår jag namnet Ici (tänk Frankrike).
Sen slår jag slag för vad mina egna honor heter; Nix och Toppsi.
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Grattis till en sån fin liten kisse! Är lite avis på dig som fått en brittunge och ingen devonunge som jag fick. :o ;) Härligt att det går bra med Yoga också! :laugh:
 
Sv: Får jag lov att presentera...

Bor jag inte här då så blir nästa en Devon. Men det kändes inte snällt att sätta ihop en 11-årig britt-tant med en DRX-bebis. Och eftersom jag har begränsade innätningsmöjligheter så får en sån vänta. Men jag vill fortfarande ha en!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fått äran att döpa "min" kull som består av 2 chokladspotted tjejer och 4 svartspotted pojkar. Mamma heter S*Palace&Main's...
Svar
16
· Visningar
3 667
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp