Bukefalos 28 år!

Får man be om råd?? Espaniola?

Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Men om din prickiga skaffar pissgul svans så matchar det ju sandfärgen:angel:
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

*kl*

Min är Svart/cognac (har jag för mig färgen hette)

Nu hade jag ju inget foto på bara sadeln... men man får ju ett hum om färgerna trots att mitt arsle är i vägen:p
Wemindre.jpg

ignorera alltså muppen på ryggen:p
 
Senast ändrad:
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

:love::love::love::bow::D
Rätt sugen blir man ju! (Not!)

*via-shoppar genast loss på rosa prylar!*
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Men om din prickiga skaffar pissgul svans så matchar det ju sandfärgen:angel:

Svansen (De fattiga strån han har) brukar hålla sig rätt vit. Han brukar däremot ha en bajsfläck bakom manken, men den kamoflerar man ju fiffigt genom att sadla.:D:angel:
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Den såg inte dum ut den heller ,jag har mailat dem idag och ska höra vilka färgkombinationer som finns hemma och vilka som måste beställas.
Tack för bilden!:bow:
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Hej,

Jag skulle gjort den brun med bordeaux (mörkröd) mmm.. vad fint det skulle blitt!:idea:
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Har nu ringt dem och kollat att min beställning kommit fram, det hade den inte...:confused:

Jag har iaf beslutat att det ändock blir en svart/svart Espaniola... inser att det blir mest praktiskt och mest lättmatchat.:D

Tack till alla er som engagerat er och försökt hjälpa mig till rätt val...
:bow::bow::bow:

Bild kommer när sadeln kommit hem för då lär jag även behöva hjälp av era tränade ögon så att sadeln hamnar rätt...:)
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Lite uppdatering; efter sisådär bemötande från mitt ursprungliga inköpsställe så tog jag en chans och ringde på ett annat ställe och dra åt öge!!:p dom hade exakt en sådan hemma, skickas imorgon till mig så i helgen förhoppningsvis kommer det bilder på sadeln så får ni agera domare och kolla så att den ser ut att ligga rätt och riktigt.:)
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Hey baberiba vilka grejor!!
Ojoj!
Kanske den svarta blingwesternsadeln passar bäst.. stön o skratt!

Blir själv ganska sugen på en deluxe choklad. Har ju det mesta i brunt och det blir så helsvart med svart på svarta hästar.. Fast jag ska matcha in en vit, en brun o två svarta.. Ska bara säga åt dom att säga åt husse att det är viktigare med en ny sadel än ny tävlingssele!! Och gärna två tre sadlar... :d
Vad paff han skulle bli om de viskade "-en espanioola vill vi ha" i örat i kväll!
 
Sv: Får man be om råd?? Espaniola?

Den chokladbruna blir bara vackrare ju mer den används känns det som, jag kan stå och TITTA på min sadel bara för att den är SNYGG och att sitta i den, ja skönare har jag aldrig suttit oavsett sadelkategori...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp