Bukefalos 28 år!

Får man byta bemanningsföretag?

Smurfoff

Trådstartare
Jag jobbar nu på kundtjänst och är inhyrt via bemanning på heltid. Är väldigt missnöjd med min chef på de bemannings företaget, så fort man frågar något blir hon sur och om man glömmer skriva ex hej i mejlet så tar hon de som att man är otrevlig. Hon har i princip heller aldrig svar på frågor utan man får ta reda på annat sett. Ett annat bemannings personal på mitt arbete erbjuder mig att gå över till dem. Får jag göra detta när mitt kontrakt löpt ut den 15 mars? Kommer vara uthyrd till samma företag.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 847
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har fått ett "erbjudande" från min chef. Jag jobbar i ett mindre företag. Företaget har 2 chefer huvudkontor och så den lilla plats...
Svar
12
· Visningar
2 069
Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 631
Senast: Emine
·
Skola & Jobb Kommer ha MU-samtal i veckan och har en del saker jag vill ta upp. Men tycker det är svårt att formulera mig bra och få fram det jag...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp