Bukefalos 28 år!

Farmen 2023

Han är verkligen sorglig, tror sig vara Guds gåva till kvinnorna, och förstår visst inte att många tycker att det är en oattraktiv egenskap.
Gillar Karin, hon känns rak och ärlig. Ica är också en favorit samt JC, Sebbe och Andreas. Smyger bara med utan drama och gör det de ska
 
Jag tycker bra om den där killen från torpet. Har dessvärre glömt hans namn just nu, men han framstår som snäll, talar gott om precis alla och positiv än så långe.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Mat Vad tycker buke om årets bluffprodukter, vilken är värdig guldet? Frebaco kvarn Rostad granola Ica Hembakat Latitude 65 Norrsken Ica...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 811
Senast: Fetaost
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
90 91 92
Svar
1 838
· Visningar
59 407
  • Artikel
Hästnyheter För sjätte året utses Årets Hästföretagare av Hästföretagarcentrum, som är ett samarbete mellan LRF Häst, Hästnäringens Nationella...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En stark avslutning på året gjorde att ATG landade på en procents tillväxt under 2023. Det visar bokslutskommunikén som publicerades...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp