Farmen 2023

Men men så åkte hon hem. Fasiken oxå.
Får avvakta med nästa gissning om vinnare då. Har ingen som jag genuint tror på ännu
 
Viktor framstår som väldigt blåst och självupptagen. Han tror verkligen att alla vill ha honom och att han är snygg, smart och överlägsen. Fy fan vilken jubeludiot.

Stackars Julia som blev så fullkomligt lurad. Så ledsen hon måste bli när hon ser programmet
 
Viktor framstår som väldigt blåst och självupptagen. Han tror verkligen att alla vill ha honom och att han är snygg, smart och överlägsen. Fy fan vilken jubeludiot.

Stackars Julia som blev så fullkomligt lurad. Så ledsen hon måste bli när hon ser programmet
Jag tror och hoppas att hon hann se det redan i somras och inte sätter Viktor som storbonde.

Min nya favorit är Karin. Hoppas att det går vägen för henne.
 
Jag har ingen vinnarfavorit än men gillar Eddie. Synd bara att han packtar med Viktor. Blä för honom!
Det blir spännande att se vem Julia väljer till Storbonde. Gissar på Cia.
 
Jag tror och hoppas att hon hann se det redan i somras och inte sätter Viktor som storbonde.

Min nya favorit är Karin. Hoppas att det går vägen för henne.
Ja jag hoppas verkligen det jag med. Han var rent av elak mot Julia. Ljög henne rakt upp i ansiktet för att i nästa sekund gå och snacka skit bakom ryggen på henne. Fyfan vilka typer det finns att dessutom visa upp det hör beteende i riks TV som om det vore helt ok ja det visar att något är fel i huvudet på Viktor. Vilket skämt han är.

Hoppas att Cia blir storbonde nu
 
Jag följer inte farmen, men får titta ibland om jag är hos mamma när hon och syrran kollar, men fy fan för Viktor. Blir äcklad av hans beteende, fattar att produktionen vill skapa reaktioner men nån måtta får det väl vara. Hoppas dom andra deltagarna tröttnar och försöker få bort honom, det verkar ju ändå som att en del reagerar hur han beter sig.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Mat Vad tycker buke om årets bluffprodukter, vilken är värdig guldet? Frebaco kvarn Rostad granola Ica Hembakat Latitude 65 Norrsken Ica...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 715
Senast: Fetaost
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
72 73 74
Svar
1 474
· Visningar
48 027
  • Artikel
Hästnyheter För sjätte året utses Årets Hästföretagare av Hästföretagarcentrum, som är ett samarbete mellan LRF Häst, Hästnäringens Nationella...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En stark avslutning på året gjorde att ATG landade på en procents tillväxt under 2023. Det visar bokslutskommunikén som publicerades...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp