Favoritparfym

Jag använder i princip aldrig parfym längre men mina favoriter är D&G L'Imperatrice och Gucci Flora (inte den som är på bild några inlägg upp utan en klar/gul variant). Parfymer för mig förknippas med olika kapitel i mitt liv, så när jag gör en större förändring byter jag också parfym, för att luktsinnet eller kanske luktminnet vill det. Nu är jag tydligen inne på oparfymerat.
 
Hej,
vad har ni för favoritparfymer?
Min favorit just nu är Acqua Di Gioia EdP av Armani men är på jakt efter ny parfym att växla med och tycker det är sjukt svårt!!
Vill ha en fräsch och lätt doft, men som ändå håller länge.

Måste vara parfym då jag inte tål annat, är känslig för dofter.

Juicy couture -love by juicy :heart även Gucci - envy me!
 
Dior J'Adore
DKNY både det gröna och rosa äpplet.

Tyvärr får jag eksem av dem alla nuförtiden så jag använder ingenting. Inte ens doftande lotion kan jag använda :(
 
Senreholts II köpte jag just, men är grymt besviken. Tunn och oljig, håller inte doften en timme. EdP för 295 kr kanske är just vad det signalerar - för bra för att vara sant?

Har köpt på mig alla MUS-dofterna, men inte fastnat för någon.

Just nu är det Boss Ma Vie som oftast kommer på huden. Chanel no 19 står också i beredskap, men det är ta mig tusan ingen lätt doft. Särskilt inte till min jobbvardag...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 725
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp