MissFideli

Trådstartare
har börjat läka nu tror jag. Smörjer 2 ggr/dag med hydrokortisonsalva. Dock verkar det klia mer nu efter jag började med salvan, men det kanske beror på läkningsprocessen.
Hon är så vacker min Fia så det gör ont. Tänk att man kan älska en katt så mycket att det känns som om hjärtat ska brista.
 
Ja, det kliar ju mer när det läker. Hur svårt har man inte själv att låta bli att pilla.... :crazy:

Pussa fröken från mig och hälsa henne att det snart blir bra. Du får skämma bort henne lite extra i helgen. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
565
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
636
Senast: Hazel
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
586
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Upptäckte härom dagen ett lite skorvigt område på ena kattens öra. Inte pälslöst men tunnare päls och som sagt lite skorvigt, som små...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp