Bukefalos 28 år!

Film och bilder

gul_zebra

Trådstartare
Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love:

dsc06936_orig_SE.jpg


dsc06937_orig_SE.jpg


Lolita och Tarja på väg att hälsa på mördarfågeln Pikko
Lolita hälsar på Pikko
Igen
Tarjas tur
Igen
Tarja tvättar sig

Film håller på laddas upp just i denna stund, lägger upp den så fort den är klar :)
 
Sv: Film och bilder

gosh vad tarja e söt ser ut som dottern växt om modern i storlek
 
Sv: Film och bilder

okej. börjar bli stor råtta. så som tuomas börjar bli
 
Sv: Film och bilder

gul_zebra skrev:
Jepp :-)

Ey hur stora har de blivit? :)
tuomas väger nu 528 och nemo 486(han är något mindre än tuomas men se ut att ha mer muskler)
 
Sv: Film och bilder

Då är Tuomas störst vad jag vet då :D Grogg har kommit upp i 500 gram nu minsann :)
 
Sv: Film och bilder

såvit jag vet oxå. har inte hört så mycket om dem andra på senaste tiden
 
Sv: Film och bilder

javisst. bara jag kommer ihåg att fråga när det bara e vi två som pratar
 
Sv: Film och bilder

eyy, annelie - stadig på handen -skakskak- :P
så sööööta!! :D
 
Sv: Film och bilder

Skiit va sööta..
ska se om ja hittar någon gammal bild på Zeke :D
 
Sv: Film och bilder

Ja gör det :)

Drusilla: Hehe no kidding? :angel:
Du skulle se filmen där Elvis våldtar Pikko, det kan man kalla skak! Märks att jag sitter och gapflabbar på den :D
 
Sv: Film och bilder

snacka med henne på msn igår.
soli och vulkan verkar bråka väldigt mycket med cartman. men verkar inte som dem skaddar honom alvarigt men han hade ifredag sår (lr iaf rött) vid högra ögat. men kan juh vara något som inte är orsakt av bråken
 
Sv: Film och bilder

Ajaj, inte kul :( Så länge de inte biter upp stora sår på varann så är det ju lugnt men om de orsakar sår på varandra kan de nog behöva säras på och ny kompis till Cartman/sälja Cartman..?

Hur går det med de annars?
 
Sv: Film och bilder

annars med henns lr med mina med henns vet jag inte med min går det bra så när på frasse.
nä jag uppfattade det som att det inte skulle vara några alvarliga sår han fått
 
Sv: Film och bilder

pkej fan kunde frågat henne det istället för att sitta och prata japanska
 
Sv: Film och bilder

Ja de vart ju söta.... min syster hade en råtta kommer inte ihåg vad den hette men den var i hennes rum och jag var där inne och skulle hämta en cd.. då sprang han över mina fötter... jag trodde att han var i sin bur... jag blev rädd. men det var ingen som hörde mig förrutom råttan..., ingen annan var hemma. men de är söta men jag skulle aldrig ha en råtta själv!!!

//ase
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 369
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp