Bukefalos 28 år!

Filmtitelhjälp någon?

Mirre

Trådstartare
Handlar om en kvinna som jobbar på en psykavdelning, hon åker hem från jobbet och stannar för en person som står mitt i vägen. Dagen efter vaknar hon upp som patient på avdelningen där hon jobbar, alla behandlar henne som psykiskt sjuk. Vad tusan heter filmen? Kommer verkligen inte på det.
 
Den är SÅÅÅ läbbig! :nailbiting: Psykologiska skräckfilmer.. hu!
Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.
 
Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.

Knappt något blod alls vad jag minns! Kanske var någon i början som var blodig/bränd men inte resten av filmen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 834
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 319
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Idag känner jag mig så otillräcklig. Otillräcklig på jobbet, som fru, som mamma och mest av allt som matte. Det känns som om jag skulle...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 801
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 823
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp