Bukefalos 28 år!

###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Status
Stängd för vidare inlägg.
jahaaa är du där utifrån:) Verkar vara en trevlig klubb, vi blev väldigt väl bemötta! Fin ridbana den stora, har aldrig ridit på sånt underlag förut.
 
jahaaa är du där utifrån:) Verkar vara en trevlig klubb, vi blev väldigt väl bemötta! Fin ridbana den stora, har aldrig ridit på sånt underlag förut.

Jajjemän! Har tillbringat hela ponnytiden där, och började på ridskolan när jag var liten. Då bedrevs all verksamhet i den lilla paddocken, året runt och i alla väder. Stora paddocken är bara ett par år gammal och byggd till stor del av ideella krafter, min pappa tex la mycket ledig tid på att köra ut all sprängsten i botten och har sponsrat med staketet ;) gillar underlaget skarpt! Är gummi under fiberunderlaget så det är bra svikt.
klubben är jättegullig och jag tävlar faktiskt fortfarande för dem trots att jag flyttade därifrån för 8 år sen.
 
Två jättekorta filmsnuttar. Han är 6 år och jag inte jätteduktig så vi har mycket jobb kvar innan vi blir startklara men vi har kul. :) Han är trött i slutet av passet här så därför drar han in nosen så mycket, försöker att rida med den mer framför annars.


 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp