Finast på fux

Ajda

Trådstartare
Vilken färg tycker ni är finast på sadel och träns till en fux, med ljus man och svans - inga tecken. :smirk:
 
Tabaccofärgat läder och scabrak/lindor i mörkgrönt, creme, beige, vitt och svart.
 
Svart läder är snyggast, ingen tvekan. Det är fult med london/tabacco, det skär sig nästan ju :crazy:
På täcken, schabrak och lindor passar väl det mesta men inte gult, rött, lila, rosa, orange osv.
 
Sadel/träns: Svart eller mörkbrunt
Schabrak, lindor m.m.: Vinrött, mossgrönt, beige. :d
 
hehe jag tycker gult passar skapligt på en fux m ljus man o svans. likaså lila =)
men grönt o blått är allra finast
 
det SKÄR sig. förstår inte varför folk ska spöka ut sina hästar, det är väl en sak att ha bebisfärger, det är en annan att ha färger som skär sig så att man mår illa när hästen rör sig.
 
bara för att jävlas
lindor02.jpg
 
vinrött eller grönt, mörkt läder, håller med de som sa att annat skär sig mot hästen.

en svart liten ponny är en helt annan sak då kan man ha vilken färg som helst och i vilka mönster som helst :-)
:banana: :banana: :banana:
 
Vilken färg tycker ni är finast på sadel och träns till en fux, med ljus man och svans - inga tecken. :smirk:
helt klart svart. tycker det ser fult ut med brun/tabacco/london eller annat.
 
Äh, lägg av med ditt fjantande :eek: vill du se mitt spökliga utklädnande?
 
Om det är en ljus fux tror jag svart är snyggast! Jag tkr INTE ljust läder är snyggt på ngn fux!
Min häst är ganska mörk fux o passar superbra i mörkbrunt läder :love:
 
Tycker faktisk inte att svart är så fint på fuxar, blir så skarp kontrast liksom. Deuustom är svart så trååkigt... Tycker nästan alla hästar är snyggare med brunt läder. Men man får välja nyans efter hästens färg! Orangeaktig är inte bra på en fux, men ljus brun är helt okej tycer jag. Har även sett en fux med rödbruna grejer, var snyggt!

Oftast har jag mörkbrunt träns, men sadeln är ljusbrun.
Har ibland ljusare brunt träns/martingal på min fux, tycker inte alls det skär sig!! :confused: Han är ganska mörk fux, men klippt på ena bilden.....

http://community.webshots.com/photo/98647421/98647526uOqvjE

http://community.webshots.com/photo/98647421/114678370bfnwDR
 
Har mörkt brunt på min fux.
Gillar alla bruna nyanser.
Kan inte tänka mig svart på en fux,
gillar inte svart på någon häst förresten.
Men alla har ju olika smak.
 
Märke på sadeln?? :love:
Själv har man ju brunt läder
till fuxpållen.
andra fina färger:
Mörkblå, ljusblå, mörkgrön, svart, crème, beige.
 
Svart på sadel och träns, brunt KAN gå.

Lindor schabrak osv. : BLÅTT I olika nyanser är ÜBERFINT på fuxar :d Vitt passar ju också ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
649
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
736
Senast: Caoimhe
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 252
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Utbruten diskussion från forumet Dressyr, om hur hästens ansiktsuttryck och fysiska reaktioner kan se ut under träning/ansträngning...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 727
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp