Bukefalos 28 år!

"Find the cat"

Sv: "Find the cat"

Rätt! :bump:

katt.jpg
 
Sv: "Find the cat"

Hon flög:idea: :angel:

Nej, skämt å sido.

På baksidan finns en altan som katterna kommer upp på och därefter hoppar de upp på taket.;)
 
Sv: "Find the cat"

Äsch, jag skulle inte gått o lagt mig, du hann före :p såg den till sist på stora bilden jag med.
 
Sv: "Find the cat"

Här kommer en ny, kanske inte jättebra men det bästa jag kunde åstakomma. Kan inte ta några nya nu heller eftersom kissen min har emigrerat till Göteborg, och jag inte får tillbaka honom för min mor...

BilderJul-06068.jpg
 
Sv: "Find the cat"

Bakom datorn. ;)
Men vad du har otur med familj och att de inte vill att du ska ha katter!
 
Sv: "Find the cat"

Vart kan molle vara?

Jag tycker mig se två ögon längst upp till höger i sovrumsdörren. Men det kan vara ett spöke oxå. :angel:

För den där stora grå högen på golvet strax till höger om sängen det är väl ett par håriga tofflor?
 
Sv: "Find the cat"

Det är nog ett spöke för som det skrevs innan så ligger han under sängen :smirk:

Namnlst-1kopia.jpg


Det till höger om sängen är en matta(Ludde från ikea) :love: :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
566
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
721
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 470
Senast: Rosett
·
Katthälsa Ok. Två problem: Tuva blir lätt hård i magen och Maggan lös. De äter blötmat (Bozita ren) ett halvt paket om dagen (delat på tre...
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp