Bukefalos 28 år!

"Find the cat"

Sv: "Find the cat"

:rofl:

Försök inte. Jag ser väl att Ludde oxå är en katt.



*dålig förlorare* :angel:
 
Sv: "Find the cat"

Du kan skylla på att hans vita del ser likadant ut som Ludde, och Molle är ju stor som en toffel just nu :smirk: :)
 
Sv: "Find the cat"

Du är säker på att det inte är en kattrobot du har istället? Ögonen lyser ju oroande mycket.:D :angel:
 
Sv: "Find the cat"

Det var nog inte samma foto ;) det stora och det lilla :)
 
Sv: "Find the cat"

Här kommer en gammal goding! Vaar är frasse? :D

JQNPQRPQLMLRM.jpg
 
Sv: "Find the cat"

Nää det va det inte, man såg ju inte huvudet på honom på den stora bilden så!
 
Sv: "Find the cat"

Bakom datorn. ;)
Men vad du har otur med familj och att de inte vill att du ska ha katter!

Tja vill å vill, vill hon väl men hon har haft hand om honom sen i julas och blivit så förtjust i honom. Sen så är jag lite tveksam själv på att han vill komma hem, för vi var mycket iväg så han fick vara mycket själv och nu så får han både sova hos mamma i sängen, vilket han inte fick här för min pojkvän är allergisk, och har kattkompisar som han uppskattar... Så jag går lite i delade tankar, jag vill ju gärna ha hem honom själv men jag måste ju tänka på vad som är bäst för katten... :cry:

§Zith
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
566
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
724
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Rosett
·
Katthälsa Ok. Två problem: Tuva blir lätt hård i magen och Maggan lös. De äter blötmat (Bozita ren) ett halvt paket om dagen (delat på tre...
Svar
18
· Visningar
1 391
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp