Bukefalos 28 år!

Fixa fiffi, värsta akrobatiken?

Men herregud, rakar du inre blygdläpparna?! Hur har du lyckats få hår DÄR?!

Alltså, jag tänker att om man ska kladda på hårborttagningsmedel över hela skrevet och sen kunna röra sig åtminstone någorlunda i 10 min (om man nu inte sitter helt stilla med särade ben) så kommer ju medlet att kladda av sig lite överallt. Därför jag undrade om det är "farligt" att få på de känsligare delarna :):)
 
Nu bir det lite personligt, men efter 15 år med kräm kan jag inte hitta något av dessa problemen. Trots kanske inte optimal utformning i området.
 
Jag har vart nyfiken att prova sån kräm, men det står typ på förpackningen att man ska undvika känsliga områden/slemhinnor eller nått åt det hållet, så jag har inte vågat prova... :o
Hur som haver, epilator el pincett på ovansidan, sen rakhyvel resten, har dusch och ska jag bara snabbfixa så står jag, ev slänger upp ett ben på toan då den är precis bredvid duschen. Ska jag köra mer finlir och vara noggrann brukar jag sätta mig på toan :)
 
Kör också Veet snabb. Måste sitta på i fem minuter, men sedan är det bara att duscha av. Under tiden borstar jag tänderna och fixar för kvällen. Är man orolig för att få in medlet så kan man sätta en plugg typ tampong för ingång till viktiga delar. Och ja, jag har också fått in medlet och det känns inte alls.

Måste bara få säga att jag verkligen gillar att kalla vårt underliv för fiffi, till skillnad från Snippa och andra tagna ord. Jag ser fiffi som en ombildning från ordet fiffig, och det är ju vad vårt underliv är, väldigt fiffigt som har så många olika funktioner. Jag ska genast börja arbeta för att fiffi blir ett utbrett ord.

Snippa... snoppa... nää, det blir som en upphängning på manens könsorgan, som om vi var nr två eftersom snopp redan sedan länge är ett vedertaget ord.

Fram för mer fiffi åt folket!
 
Jag funderar typ på att skaffa en pall till duschen, och när folk kommer över kan jag ställa den i andra hörnet på badrummet och stapla handdukar på så att folk inte tror att jag är pensionär :angel: :D

Äh, orka va diskret :cool: Armstöd och allt, om du rakar intensivt och blir trött i armen!

385_nyclean.gif
 
Äh, orka va diskret :cool: Armstöd och allt, om du rakar intensivt och blir trött i armen!

385_nyclean.gif

:D Snacka om akrobatik för att få in båda armarna på undersidan och helst huvudet också så man ser något....

Och kan fotstödet vridas upp lite tro, eller möjligtvis komma med extra stöd? Själv kommer jag åt överallt men det är ju verkligen helvetet att försöka raka benen 2 dagar efter bendag på gymmet!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp