Bukefalos 28 år!

Fjällnoraritten 2012

Vansinnig

Trådstartare
Hej alla!
Är det någon här (antagligen) som dyker upp på fjällnoraritten i år?
Jag eftersöker sällskap på CR:en!
Skulle egentligen debuterat på Lovisedalsritten men herrn fick en allergisk reaktion och vi fick ställa in.
Sällskapet vi tänkt oss får inte ordning på alla pappersgrejer innan ritten, så vi vill gärna ha sällskap av någon med lagom tempo.

39268_1334912896_199262252.jpg
 
Sv: Fjällnoraritten 2012

Jag kommer, slänger in en efteranmälan idag eller i morgon. Ska rida min 5-åring och jag har inte konditionstränat henne sådär suuuupermycket så jag tänkte såsa runt banan, åtminstone första slingan, med målet godkänd om det duger ;)
 
Sv: Fjällnoraritten 2012

Jag kommer men ska rida 8 milaren, men vi har gärna sällis om någon annan ska rida runt enbart för godkänt alá unghästridning så säg till!:)
 
Sv: Fjällnoraritten 2012

Åh det låter ju alldeles förträffligt! Gissar att min herre kommer ha lite mycket att tänka på.
Såg att det kommit ut ryttarmeddelande, någon mer än jag som har problem att läsa det?
 
Sv: Fjällnoraritten 2012

Nu så, nu går det att läsa Ryttarmeddelandet. Något hade gått fel i uppladdningen. Finns även kartor, groomvägsbeskrivning, banbeskrivningar, meny för cafeterian mm på hemsidan.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 556
Senast: NotlikeI
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
4 102
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
2 854
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp