Bukefalos 28 år!

Shettisar

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av fodret som Husse levererar?
Väntar på provförpackningar men vill höra lite från er som provat detta foder.
:confused:
 
Sv: Foder

Jag fick aldrig några provförpackningar trots jag anmälde 2 ggr...syrran fick heller aldrig några provförpackningar :(
 
Sv: Foder

Jasså?
Jo killen ringde i morse och sa han skulle komma nu i eftermiddag med provpåsarna. :banana:
 
Sv: Foder

*puttar*
Fodret visade sig vara mkt omtyckt. Min annars svårmatade tik åt med stor aptit och glädje.Så man kanske kan våga skaffa detta foder då. :smirk:
 
Sv: Foder

Hur mycket foder fick du ? har anmält mig för tredje gången...få se om jag också får ;)
 
Sv: Foder

Eftersom jag har 1 stor och 1 liten jakthund så fick jag foder anpassade till storlek och energi behov.1påse /hund.Samt 1 påse till katten.Dessutom hade han skickat med bajspåsar tuggben :D
 
Sv: Foder

Jag har en bekant som sålt fodret, så jag vet vad det innehåller...

Visst kan hundar kanske må bra även av detta, men det är allt för dyrt med tanke på att det är mest spannmål i fodret.
Köttet de deklarerar är i färsk form (räkna alltså bort 75 % vatten). Köttet hamnar då ganska långt ner på listan...
Lamm & Ris är vetefritt, annars innehåller samtliga rikligt med vete.

Det blir billigare att be din butik sätta en påse Doggy i en Taxi och köra hem!
Doggy är åtminstone svenskt.

(Vet också att de har problem att få/behålla återförsäljare. Det är antagligen därför man inte alltid får hem prover eller mat då man beställer...)
 
Sv: Foder

Har kollat på det, men tyckte att det var dyrt med tanke på vad man fick för det... Annars är hemkörning väldands intressant när man inte har bil...

Jag var till och med beredd på att köpa specifik för att få det hemkört. Det är ett foder som är ännu dyrare. Men när jag såg innehålls förtekcningen så storknade jag. Det var inte alls vad jag väntade mig av ett sådant "fint" foder.

Det skulle bli billigare att ta taxi som Rose säger :smirk:
 
Sv: Foder

Ja, har nu gått igenom innehåll och priserna :eek: Lite för dyrt för torftigt innehåll.
Synd, hade vart kanon att få ett bra foder hemkört.Men vi får köra o köpa som vi brukar.
 
Sv: Foder

Hej. Jag avråder starkt från att använda hundfoder från Husse.
Vi hade Husse till våran förra hund. Han åt den mängd han skulle ha, men va jämt smal och sket som en elefant, provade även fodret för aktiva hundar.
Sen fick jag höra av en annan hund-människa att Husse säljs som lågprisfoder i ryssland och den som äger företaget är en riktig fuling.
Vet ej om detta är sant, men jag rekomenderar att välja ett bättre foder.
 
Sv: Foder

Nog är han en riktig "Fuling" allt!

Ännu en anledning att inte stödja det företaget.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 662
Senast: tanten
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
590
Senast: Piglet82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp