Bukefalos 28 år!

Födda: 2007

Sv: Födda: 2007

Åh vad kul! Det är bara att lägga ut den här. Var hon fortfarande bland de minsta i flocken? :)

Söt din var! Ser nyfiken ut =)
 
Sv: Födda: 2007

Lägger ut dom lite senare eller imorgon när jag sitter vid rätt dator! Nej, nu såg alla rätt jämnstora ut, förutom en liten svart en som var pytteliten ;) Mamma blev helt förälskad i din häst! Jättenyfiken och framme och trängdes mkt var hon
 
Sv: Födda: 2007

Här kommer min....

Villimey från Trädgårdsnäset
e: Dökkvi frá Mosfelli
u: Vaka frá Vidvik, ue: Lettir frá Flugumyri

liten liten...
PICT2142.jpg


lite större
3.jpg


6-1.jpg


villimey2-2.jpg


villimey4.jpg


Lite bildbombning....:o
 
Sv: Födda: 2007

Vad kul att hon gillade henne! Hon är ju rätt social ja... det var därför hon fick åka dit, för att uppfostras lite liksom. ;) Blir lätt att man gullar för mkt när de går hemma på gården...
 
Sv: Födda: 2007

Det där såret var långt ifrån trevligt, (och jag som blev livrädd igår när jag såg ett litet skrapsår på ca 5mm brett på Pokkis ena ben :angel:) . Men det läkte mycket fint och snabbt tyckte jag, trots att det var så stort (din häst alltså ;)). Sådanna sår kan leda till mycket otrevliga följder ju. Vad använde ni för medel och sånt på det?
 
Sv: Födda: 2007

Ja, din.

Är en uppfödning här (är på inridning på strömsholm) som också är e: Dökkvi, JÄTTEVACKER !
 
Sv: Födda: 2007

Vidja från Kalvsvik. u Lind från Kalvsvik uu Gletta från Kalvsvik
e Spuni.

vintern 2007/2008



mars 2009

 
Sv: Födda: 2007

Åh:love: Gillar skäckar och har mkt bra erfarenheter av de Spunibarn jag träffat och här kommer en kombi!
 
Sv: Födda: 2007

En lite tråkig bild av min Ósk från Fjällgården
F-maj -07 E: Gandur frá Skjálg U: Orka frá Hveragerði UE: Orri frá þúfu

c8992c96117c0d8d7a388ed528ceb2ca.jpg

Halvsover i marssolen -09:grin:
 
Sv: Födda: 2007

Här kommer uppdatering på hur Villimey ser ut nuförtiden... Mätte henne häromdagen. 132 cm hög än så länge.

57.jpg

63.jpg
 
Sv: Födda: 2007

Knapplån

Jag har ju envist vägrat ta bilder på mina 07or i vinter för jag har tyckt att de varit så fula.....men här kommer i alla fall bilder från igår på Kveikja.
DSC_0046.jpg
[/IMG]
DSC_0073.jpg
[/IMG]
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Halkade i trappen förra veckan och skadade knät. Läkarens utlåtande blev skada på inre menisken. Har en tid för mrt röntgen på måndag...
Svar
6
· Visningar
384
Senast: Bulldoozer
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 259
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 461
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp