Bukefalos 28 år!

Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Jag har ett femårigt sto e.Mirio. Hon är ca 165 i manken, vet dock inte om det är normalhöjd för hans avkommor. Otroligt snäll, gullig och social är hon iaf! :love:
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

KL

I natt nedkom den vita!

Inget fyllt juver igår kväll, så hon stannade ute i natt.

Ett litet brunt stoföl e Terroir. Bör det väl vara, då hon är brun.

Bara ston i år:love:
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Grattis!!!!:banana::banana::banana:

Jo, det finns väl knappast några SS som inte är fuxar? Så det är nog en Terrorist - men dom blir i alla fall tidigare än Rakapparaterna!
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Vi har en brun SS:laugh: men nog stämmer det att att Terroiravkommorna är tidigare, åtminstone om man jämför våra åringar.
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Vad är det för färg på mamman? Intressant det där, jag har aldrig funderat på det men Diaghlyphard lämnade nästan inga fuxar - ska kolla det lite någon dag när det regnar.:angel:
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Mamman är väl brun tror jag. Helsystern är också brun. Ska du till Jägers imorgon? Vår dansk gör sin första start:banana:
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Nu har vårt sto fölat. Mamma är f.d. galoppör pappa är Fighting Alpha (halvblod) Ett litet brunt sto utan tecken. Sprallig som få och orädd.
Bilder kommer :)
 
Sv: Föl 2010 (med risk att det redan finns en sådan tråd)

Nu har vårt sto fölat. Mamma är f.d. galoppör pappa är Fighting Alpha (halvblod) Ett litet brunt sto utan tecken. Sprallig som få och orädd.
Bilder kommer :)

grattis!

Kan man få se bild? Vi har en FA i stallet men med halvblodsmamma, men jag har verkligen fastnat för den ungen, så himla orädd och såååå social/nyfiken.
 

Liknande trådar

Avel För några år sedan köpte jag ett föl tack vare hans härstamning. I somras "råkade" :angel: jag köpa fölets (enligt mig) ursnygga och...
Svar
17
· Visningar
2 410
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 695
Senast: AlmostEasy
·
W
Gravid - 1år Nu är det 11 dagar kvar tills jag får träffa det lilla livet som legat i min mage i 9 månader. En del utav mig är förväntasfull och glad...
2
Svar
27
· Visningar
2 870
Senast: carrin
·
K
Avel Tänkte att efter som det finns trådar om våra fölisar och om deras pappor och andra hingstar är det dags att kasta ett öga på våra fina...
Svar
13
· Visningar
1 864
Senast: Tarantino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp