Bukefalos 28 år!

Föräldralös noshörning

Tur att den blev omhändertagen till slut :) Men sorgligt att det fortfarande är så utbrett med tjuvjakt... helt utan hänsyn eller eftertanke!
 
Det är ju inte så många dagar sedan den maffiga lejonhanen sköts o sen plågades över natten innan dom lyckades ta död på han o skytten åkte hem med huvudet. Han är visst inte hittad än. :rage:
 
Dom har identifierat honom,http://www.startribune.com/zimbabwe-2-to-appear-in-court-for-killing-cecil-the-lion/318828251/

Älskar vad de gjort med ingången till hans klinik :D

1514579_10153455112252910_8872527716022902425_n.jpg


:devil:
 

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
421
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 555
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 815
Senast: Kraxa
·
Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
18 108
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp