Bukefalos 28 år!

Förbundets nya internetanmälan

Sv: Förbundets nya internetanmälan

Har inte använt mig av den nya men tror det kommer bli bra, nya sidan verkar ju grymve iaf. :D
 
Sv: Förbundets nya internetanmälan

har int anvant den sjalv, men vet att det varit strul med det vid flera tavlingar hemma... men kommer nog bli toppen nar allt ar pa plats
 
Sv: Förbundets nya internetanmälan

Andvände det idag men det funkade ju inget vidare.
Den "sa" att klubben hade fullt med anmälningar (100 starter till en hopptävling, knappast fullt) och att jag hade kommit upp på en reservlista. Tävlingen står inte ens med på "Mina anmälningar" så jag vet ju inte alls om min anmälan kommit fram.

Annars verkar det ju bra, att man kan kolla vilka som är anmälda oså. Och att man slipper fylla i alla uppgifter varenda gång-
 
Sv: Förbundets nya internetanmälan

Har använt det en gång och det var jättekrångligt. Skulle anmäla min sköthäst och hans ägare och jag fattade ingenting. Jättekonstigt med betalningen. Arrangören bad om ursäkt sen i ryttarmeddelandet för att många hade haft svårt att anmäla sig.

Kan säkert bli bra tillslut, men tycker inte att det är nåt fel på equipe's vanliga internet anmälan.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 765
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 357
Senast: geting
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 769
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp