Bukefalos 28 år!

Förhårdnad i huden.

FadeAway

Trådstartare
Vår ena katt har fått förhårdnader i huden på ena sidan halsen. Känns lite som om han skulle haft ärr men har nu blivit värre. Han är inte allmänpåverkad eller öm. Han tycker snarare att det är mysigt när man kliar på det.
Han är innekatt och kastrerad strax över året.
 
Sv: Förhårdnad i huden.

Låter väl som att han kan ha klåda och förhårdnar kan vara resultat av lång tids kliande. Kontakta veterinår.
 
Sv: Förhårdnad i huden.

Får ringa vet nästa vecka.
Han kliar sig inte dock och tycker det är lika trevligt var man än kliar honom så klåda borde han väl reagerat mer när man kliat där. Han kliar sig inte heller onormalt mycket.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 064
Senast: Rugge
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 958
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
448
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
641
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommartoffel
  • Melatonin
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp