Förpackningar med ojämnt antal produkter i

purity_666

Trådstartare
Det här stör mig. I-landsproblem deluxe.
Som exempel: jag har 2 hundar. Väldigt många godisförpackningar har 3,5,7 godisbitar. Varför? Varför inte ett jämnt delbart antal? Har man en hund kvittar det. Har man 3 hundar så räcker ju inte 5 bitar till att ge 2 var ändå.
Likadant med en påse lussebullar som har 5 bullar. Varför inte 6?

Sen hela grejen med att förpackningar med korvbröd ofta inte matchar antal på förpackningar korv är en helt annan sak.
 
Haha, ja jag har stört mig på samma sak! Skulle precis skriva ett inlägg i "Saker som stör mig"-tråden om just precis det. Jag har inget bra svar, antar att det är en kostnadsfråga eller nåt. Allt är ju det känns det som.
 
Det här stör mig. I-landsproblem deluxe.
Som exempel: jag har 2 hundar. Väldigt många godisförpackningar har 3,5,7 godisbitar. Varför? Varför inte ett jämnt delbart antal? Har man en hund kvittar det. Har man 3 hundar så räcker ju inte 5 bitar till att ge 2 var ändå.
Likadant med en påse lussebullar som har 5 bullar. Varför inte 6?

Sen hela grejen med att förpackningar med korvbröd ofta inte matchar antal på förpackningar korv är en helt annan sak.
Man ska ju äta någon enstaka korv kall utan bröd :angel:

Stör mig på att gobitarna alltid kommer i tvåpack om inte mer. Suger när man är singel.
Och att onlinepizza suger när man är singel, man måste betala mellanskillnad för att komma upp i minsta summan :rage:
 
Trådlösa fjärrströmbrytare, fjärrstyrningen har 4 kanaler men i kitet finns bara 3 fjärrenheter. :banghead:

Det där har jag påtalat till firmorna bla. Rusta men inte fått svar på varför och dessutom finns inga extra enheter att köpa till utan då måste man köpa ett helt kit till. Efterblivna idioter! :rage:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp