Försvunna kattungar

rebus

Trådstartare
För fyra månader sedan födde vår honkatt ungar. Katterna är stallkatter och de fyra blev snabbt väldigt tama. En av dem var borta i tre dagar när han var 13 veckor, sedan tills för en vecka sedan så var de andra också borta på utflykter ibland i några timmar, men sedan en vecka är de alla försvunna. Klarar sig så unga katter ute själva? Mamman har kommit hem med en hel del möss till dem, men kan de fånga möss själva? Alla är hanar, men är de redan könsmogna och har gett sig av allihop av den anledningen? Ingen stor väg finns i närheten och mamman kommer som vanligt morgon och kväll till stallet och äter. Själv tycker jag att det är ett väldigt konstigt försvinnande eftersom alla är borta. En tanke är att de följt med mamman på jakt och sedan blivit lämnade någonstans och inte hittar hem. Att de skulle blivit överkörda eller tagna av rovdjur alla fyra samtidigt verkar otroligt. Lappar och anmälningar är gjorda utan resultat ännu. Har någon varit med om att så unga katter är borta länge och kommer hem igen?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: MissFideli
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 119
Senast: Migo
·
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 668
Senast: Emine
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 148
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp